התגעגעתי אז באתי

by

d795d799d7a7000121

ציור של ויק הנבחנית המתוקה, תזכורת לכך שהכרנו אלה את אלה בעקבות געגועיה של ויק הקטנה לשפרה.  

468 תגובות to “התגעגעתי אז באתי”

  1. אוריתי Says:

    ברכות לפוסט החדש!
    ויק, נשמח לארח אותך בכל עת, רק תגידי (או תנבחי)!

  2. ארנוס Says:

    רק לשם הבהרה – הפוסט הזה לא בא מהקורנפלדים. הציור היפה של ויק נתרם ע"י אמן/אמנית מוכשר/ת, השם שמור במערכת…

  3. אוריתי Says:

    ארנוס, זה ידוע לכולנו, אבל תמיד אפשר לקוות, נכון?

  4. t Says:

    תודה ארנוס על הפוסט החדש עם הציור של ויק
    שלום לך ויק המקסימה נוווווו אך הבית החדש שלנו? את מוזמנת לבוא לבקר כל הזמן שמור לך כאן מקום של כבוד תביא איתך גם את שפרתנו אולי היא תסכים לכתוב לנו כמה מילים 🙂 🙂

  5. ירושלמית Says:

    ארנוס סומכים עלייך בעניין הקטעים של שפרה- אלו ביננו שלא יהיו בבית בשעות השידור… 🙂

  6. ארנוס Says:

    ברור… אוף אני חייב למצוא דרך להקליט מחר. הבעיה תהיה בחיתוך אח"כ.

  7. אוריתי Says:

    בדקתי שוב, ושפרה מתחילה לשדר ב0800 בבוקר כך שאספיק לראות קצת בבוקר,איזה כיף.

  8. t Says:

    תודה לאמן\אמנית המוכשר\ת

  9. ארנוס Says:

    טי,
    את המלל של הפוסט עדידוש כתבה, אני רק פרסמתי אותו עכשיו כי הפוסט הישן כבר נעשה עמוס….

  10. t Says:

    אוריתי אני סומכת על ארנוס שהוא יעלה לנו את כל הכתעים של שפרה

  11. אוריתי Says:

    תיתוש היי, מה שלומך?
    גם אני סומכת על ארנוס, הבחור היקר והנאמן שלנו.

  12. t Says:

    ארנוס תודה על התיקון ותודה לעדידוש על הפוסט החדש

  13. t Says:

    אוריתי אני מרגישה טוב ואך את מרגישה עברה העיפות של אתמול?

  14. אוריתי Says:

    תיתוש, העייפות כמעט עברה, אני נכנסת למטבח לבשל, צריך להאכיל את המשפחה, והערב אני אפילו יוצאת לבלות.

  15. t Says:

    יופי אוריתי את חוזרת לעצמך בתאבון לכולם ובילוי נעים בערב 🙂

  16. ארנוס Says:

    יתכן שיש לי איזו דרך להקליט, אבל הקובץ יהיה משהו כמו 4 ג'יגה ויהיו חייבים לחתוך אותו, הבעיה שכרגע אין לי תוכנה שעושה את זה…
    אם יש למישהו רעיון אשמח לשמוע (זה יהיה, אם בכלל זה יעבוד, קובץ ASF).

  17. אוריתי Says:

    תודה תיתוש, אכן לאחר יום העבודה המתיש שהיה לי היום כבר חזרתי לשגרה.
    נשכח החופש, טוב שיש תמונות ואכן התמונות מדהימות, טוב שהצליחו לשחזר את כרטיס הזכרון של המצלמה לאחר שמחקתי בטעות את כולו בהודו……..סתומה שכמותי.

  18. t Says:

    חחחח אוריתי את לא סתומה זה קורה לפעמים אבל אחי חשוב שהכל שוחזר
    אולי תעלי לנו כמה תמונות שנרה קצת

    אוריתי עם לא הצלחת לפתוח את התמונות מהפגישה עם שפרה אני הורדתי את התמונות למחשב ואם את רוצה אני יכולה לשלוח לך את התמונות שאת מצולמת בהם

  19. t Says:

    ארנוס חבל שאני לא מבינה בזה כלום היתי שמחה לעזור לך. אני ראיתי שבאתרי הורדות למנהם מידי פעם הם מביאים תוכנות לחיתוך ופיצול סרטים אולי תבדוק שם אם יש תוכנה שתעזור לך

  20. הדר Says:

    שלום לכולם 😛

    המחשב חזר מתיקון אז אני שוב איתכם 🙂

  21. t Says:

    שלום הדרי אני שמחה שהמחשב תוקן ושאת איתנו שוב 🙂

  22. ירין Says:

    רק קפצתי לאחל ערב טוב לכולכם
    ואל תשכחו שמחר מ-10 בבוקר עד הלילה שפרה בערוץ 24
    אז שתהיה צפייה נעימה לכולם ואם מישהו מגיע אני אשמח לראות אותו
    מכיוון שכנראה אהיה שם.

    אז ערב טוב לכם חבר'ה…

  23. הדר Says:

    היי תיתוש מה שלומך? 🙂

  24. t Says:

    ערב טוב ירין שפרה מחר מ-8 בבוקר לא מ-10

  25. t Says:

    הדרי תודה היום אני מרגישה טוב אחרי כמה ימים של מיגרנה 🙂

  26. הדר Says:

    אני שמחה לשמוע 😛

    איזה באסה מחר כמעט ולא ייצא לי לראות את שפרה..
    נראה לי שמישהו יקליט ויעלה לנו את זה?

  27. ארנוס Says:

    ירין בבקשה לא לשכוח למסור ד"ש לשיפי מכולנו…

  28. אוריתי Says:

    תיתוש, את התמונות עם שפרה כמובן שראיתי והראיתי גם לכל העולם ואשתו.
    הבעיה שלי היא עם האתר MYG שאליו מעלה ארנוס את התמונה היומית והמחשב שלי מסרב לפתוח את האתר הזה.

  29. ארנוס Says:

    אוריתי,
    הם עדיין לא חזרו אלי עם תשובה מהאתר הזה…

  30. t Says:

    הבנתי אוריתי חבל. עם תרצי אני יוריד את התמונות היומיות וישחל לך אותם

  31. אילנה Says:

    ערב טוב חברים יקרים

    עדידוש יקרה,תודה על הפוסט ותודה לציירת המוכשרת שלנו,ציירת שלנו קבלי חיבוק!
    הכוונה לא לחברת הבלוג הציירת שראינו במפגש אלא חברת בלוג שרוצה להסתיר מאיתנו כישוריה.:-)

    אני בהפוגה מהמטבחהטלפונים הרבים שהיו לי האטו את הקצב 🙂

    המשך ערב מהנה לכולנו.

  32. t Says:

    ערב טוב אילנה יקרה 🙂 אל תעבדי קשה

  33. הדר Says:

    אילנה ערב טוב 😛

  34. אוריתי Says:

    תיתוש תודה, את תמיד מוכנה לעזור.
    בדרך כלל אני פותחת למחרת במשרד את התמונות אבל אם לא אוכל, אנצל את הצעתך.
    אילנה, ערב טוב, גם אצלי הסירים כבר על האש, ממש בלבוסטה…חחחח.. …
    חבל שהצייר/ציירת רוצים להישאר באלמוניותם, אם לי היה כישרון כזה הייתי ממהרת להחשף.

  35. t Says:

    אוריתי מתי שתרצי וכל דבר שתרצי אם אני יוכל לעזור אני אשמח מאוד

  36. אילנה Says:

    תי יקרה,מכיוון שאני מכשירה את הבית(לא בדקדקנות מרובה..) אני עובדת קשה ונהנית מהתוצאות,בשבוע הבא אתרווח ויהייה לי המוןןןןןןןן זמן.

  37. Amitush Says:

    ערב טוב 🙂
    איזה יופי של תמונות לשפרה החמודה. ממש נהנתי לראות אותה נהנת לה על הדשא. קצת התבאסה לנוכח הפפראצי.
    איזה יופי שמחר יהיה לנו יום עמוס בשפרה. לא יכולה כבר לחכות 🙂
    הפוס החדש חמוד מאוד וגם הציור ממש ממש מעולה!! כול הכבוד לציירת המוכשרת שאינה מעוניינת להזדהות,חבל 🙂

  38. t Says:

    אילנה אני ממש מעריצה אותך על כושר העמידות שלך בבוקר עובדת מחוץ לבית אחרי הצהריים עובדת בבית עד הלילה כל בכבוד לך אני מיזמן היתי מיתמותת

  39. t Says:

    היי עמיתוש 🙂 מה שלומך?

  40. הדר Says:

    היי עמיתוש… 😛

    מזמן לא ראיתי אותך..
    מה שלומך?

  41. אוריתי Says:

    אני יוצאת מהבית, כשאחזור אציץ להגיד שלום.
    תתנהגו יפה בינתיים.

  42. t Says:

    בילוי נעים אוריתי 🙂

  43. ירין Says:

    היי T היום שפרה התארחה בערוץ 24 לקראת מחר ואמרה שקובי אריאלי פותח את השידור והיא מצטרפת בשעה 10…
    אילנה יקירתי,תודה על הכל אוהבת אותך(:

  44. t Says:

    תודה ירין אני יוכל ליון עוד שעתיים בבוקר 🙂

  45. Amitush Says:

    היי תיתוש והדרוש 🙂
    הכול בסדר אצלי,אין חדש תחת השמש.

  46. t Says:

    ליון=לישון

  47. רמה Says:

    ירין בייב שלי כיף שאת כאן!
    לילה טוב לכולכם, מחכה כבר למחר.. 🙂

  48. ירין Says:

    שמחתי לעזור לך T ללא ספק עוד שעתיים שינה בבוקר משמעותיות ביותר(:
    יש פה עוד מישהו שמגיע לשם מחר?

  49. t Says:

    חחחחחחחח עמיתוש תמיד אפשר לסמוך עליך שתביאי לנו שירים. שניייייייים לא שמעתי את השיר הזה

  50. Amitush Says:

    זוכרים ששמו את השיר בהדחה של צבר??? איזה יום של דמעות זה היה

  51. t Says:

    חחח ירין לי זה חשוב אני מצפורות הלילה ויושנת בדרך כלל ליפנות בוקר
    אולי באמת יכולים כמה חברים מהבלוג להיתארגן וללכת לראות את שפרה משדרת אני חושבת שהיא תשמח

  52. t Says:

    לילה טוב רמה אני מתגעגעת לכיסוי שלך בבוקר 🙂

  53. ירין Says:

    אני הולכת אם יש מישהו שרוצה להצטרף הוא יותר ממוזמן

  54. ירין Says:

    רמה האם את בוגדת בי עם גברת T?

  55. t Says:

  56. t Says:

    חחחח ירין למה בוגדת גם אותך היא מכסה בבוקר?

  57. Amitush Says:

  58. ירין Says:

    גם בבוקר וגם בלילה חחחח

  59. t Says:

  60. רמה Says:

    חחח ירינוש תי היא נשמת הבלוג.
    תודה תיתוש אני אכסה אותך בבוקר מבטיחה 🙂

  61. t Says:

    אני מכסה את כל חברי הבלוג בליליה 🙂

  62. ירין Says:

    ככה מכרת אותי רמה?
    לא שוכחת ולא סולחת!!!

  63. t Says:

    חחחחחח רמה לא בבוקר יום שלישי אחרת אני ישן כל כך טוב שאני לא יתעורר בזמן לשפרה 🙂

  64. t Says:

    לא יפה ירין רמה יכולה לכסות את שתני לא להיות רכושנית 🙂

  65. Amitush Says:

  66. רמה Says:

    תיתוש ירין עוד כועסת עליי בגלל שלא סיפרתי על המפגש הסודי עם שיפ…
    זהו לילה טוב אחרון 😛

  67. t Says:

    לילה טוב רמה יקרה אני לא מבינה אל בכלל אפשר לכעוס עליך 🙂

  68. t Says:

    אל=אך

  69. t Says:

  70. t Says:

  71. אילנה Says:

    ירין יקירה,הכל בכיף,עדידוש לא יכולה להצטרף מחר 😦
    אולי גוויני,נחכה לה שתבליח לבלוג.

    רמה יקירתי,לילה טוב ושינה מתוקה,קבלי חבוק.

  72. הדר Says:

    חברים אני הולכת לישון מחר יש לי עוד מבחן (שייגמר כבר!!!)

    שיהיה לכם לילה טוב 😛

  73. אילנה Says:

    אני כל כך מצטערת שאיני יכולה להעדר מהעבודה,הייתי נוסעת עם ירין.

  74. Amitush Says:

    היי אילנה 🙂

    אני הייתי מצטרפת בכייף 🙂 למרות שמהטלויזיה בטח אפשר יהיה לראות את שיפ הכי טוב!

  75. Amitush Says:

    לילה טוב הדר

  76. Amitush Says:

    ובהצלחה במבחן הדר 🙂

  77. t Says:

    לילה טוב הדרי באצלחה במיבחן אני באה לכסות אותך

  78. הפיה הטובה Says:

    ערב טוב!
    תודה לדרומית שהעלתה את התמונות של שפרה על הדשא. איזו מתוקה! (גם דרומית וגם שפרה… :)) איזה כיף לצאת קצת מעבודות הפסח ולבוא לכאן… כאן הכול נקי ומצוחצח, בלי אבק ובלי חמץ… 🙂 כאן נמצאים האנשים הכי יפים בארץ! (+ עמיתוש, שנחשבת גם היא בארץ).

  79. princess monanoke Says:

    היי לכולם אני קופצת גם מחר אחרי הלימודים, ראיתי שבת שבע מופיע ב-16:30 שווה בדיקה

  80. הפיה הטובה Says:

    היי הנסיכה מוננוקי, הבן שלי מת על הסרט! את יודעת אם בת שבע תשיר?

  81. t Says:

    ערב טוב לפיה הטובה שלנו ולפרינססה שלנו 🙂

  82. princess monanoke Says:

    כן היא תשיר, וגם אני מאוד מאוד אוהבת את הסרט… ראית אותו?

  83. הפיה הטובה Says:

    היי תיתוש המקסימה.
    נסיכה – לא, לא ראיתי, אבל הבן שלי מאוד מחובר ליפן, מאז שהיה קטן. הוא ראה את הסרט ודיבר עליו, לכן אני מכירה את השם. מאז הוא גדל ונסע ליפן פעמיים והוא דובר יפנית שוטפת.

  84. Amitush Says:

    היי פיה טובה חמודה 🙂
    אני בטוחה שהבית שלך מבריק 🙂 אין כמוך!!!

  85. princess monanoke Says:

    פששי סחתיין, פיה, מציעה לך לראות יש את הסרט בדבוב לאנגלית , הסרט אומנם מצוייר אך כלל לא מוגבל לילדים, סרט עמוק ויפה שווה..

  86. Amitush Says:

    היי ל נסיכה 🙂

  87. t Says:

  88. הפיה הטובה Says:

    אוי, עמיתוש, עוד רבה הדרך, וכמו שאומרים "לא קלה דרכנו"… יש לי בית גדול, ואכן, "מרבה נכסים מרבה נקיונות לפסח". הילדים גדלים וצריך לארגן דברים בבית מחדש. שעות אני סוחבת ומורידה ומעלה וגוררת, וכל הבית נראה כמרקחה סוררת. עכשיו אני עייפה ומסוחררת, אבל בסוף בטח אהיה מאושרת… אויש, הניקיונות האלו הופכים אותי למשוררת… חחחחח 🙂

  89. הפיה הטובה Says:

    הנסיכה – הבן שלי מסה לשכנע אותי לראות או לקרוא הרבה דברים שהוא אוהב, אבל למי יש זמן? בקושי אני מצליחה לראות ולקרוא את מה שאני אוהבת… אני עכשיו באמצע הספר "האי של סופיה". מישהו קרא?

  90. עדידוש Says:

    שלום לכולם!
    חזרתי מחתונה ממש מיוחדת ושמחה 😛
    ארנוס, תודה שהעלת את הפוסט והמוווווווון תודה לציירת המקסימה והמוכשרת שפרטיה שמורים במערכת 😉

  91. Amitush Says:

    אויי פיה שלנו,אל תעבדי כולכך קשה,יש עוד זמן 🙂 תעבידי קצת את הילדודס חחחח
    אני זוכרת שהייתי ילדה ,אמא שלי היתה מעבידה אותי במטבח או לנקות את החלונות ,מאז אני עם סיוטים לגבי נקיונות חחחח

  92. t Says:

    הוייי פיה למה את לא מקישה במטה הקסם שלך נקישה אחת והבית מוחן לפסח

  93. דדהדס Says:

    שלום
    סיונבולה ועמיתוש
    כרגע ניכנסתי הביתה
    והיגעתי לבלוג שהפיה הטובה לא תעלם.

    הפיה הטובה כשמך כן את.
    אתמול בבקר כתבת משהו מדהים
    על פרחים ובכלל,
    קראתי בכזו הנאה וחשבתי לעצמי
    לו יכולתי לתת לך מטה קסמים
    ופשוט תרחפי מעל איזורינו
    ותפזרי את כל האהבה והאופטימיות
    שקיימת בך.
    זה היה ניפלא מה שכתבת.
    לא במקרה רוני אמר לך
    שאת באמת הפיה הטובה.

    אני הולכת להתארגן, ביי.

  94. t Says:

    היי עדידוש נקווה שנהנית?

  95. t Says:

    היי דדהדס וביי דדהדס 🙂

  96. עדידוש Says:

    תיתוש, מאוד נהנתי, רקדתי עם כל הבנות במעגלים – היתה הפרדה גברים/נשים – אחרי שלמדתי את הצעדים, זה היה "קלי קלותה" {כמו שילדים אומרים} 😛

  97. t Says:

    אחי כיף חתונה בהפרדה 🙂

  98. אילנה Says:

    ערב טוב פיה טובה שלנו
    גם אני מסוחררת ,מטפסת וממרקת,מכבסת ומגהצת,הכל כה נקי וממורק מחכה כבר לערב החג,אליו מגיעה עייפה ומותשת אך ריח הנקיון והסדר הופכים אותי למאושרת.

    עדידוש,חתונה של חרדים היא חתונה מיוחדת,יש חברים חרדים ואני כמעט לא מפספסת שום חתונה של ילדהם,למרות ההפרדה.

  99. הפיה הטובה Says:

    תיתוש – מטות של קסמים עושים הרבה דברים, אבל לא מנקים בתים. ניסיתי, זה לא עבד, רק לכלך יותר… 🙂
    עמיתוש – אני משתדלת לא לעשות לילדים טראומה. כל אחד עוזר, אבל רק כמה שהוא יכול. אני לא מכריחה. הם גם עסוקים עד הגג: אחד עם מתכונות ושניים יוצאים לטיול של יומיים השבוע. אני בחיים לא אומר לילד לוותר על פעילות של החבר'ה בשביל לעזור לי… הם כבר ינקו את הבתים שלהם כשיהיו גדולים. בינתיים הם צריכים ליהנות מהילדות.
    עדידוש – מחתונה לחתונה כוחך עולה! מעולה! 🙂

  100. אילנה Says:

    פיה,גם אני לא כופה או מבקשת מאותו טיעון שבבית שלהם יהייה להם מספיק לנקות ולשמחתי הרבה השנה הבנות הפתיעו אותי,הודיעו לי שהן תנקנה את החדרים שלהן,עבדו יחד עם החבר 8 שעות! החדרים שלהן ממורקים .

  101. הפיה הטובה Says:

    היי אילנה, גם את הפכת למשוררת! אולי יש משהו בחומרי הניקיון האלו? שמישהו יגיד למנחם בן… 🙂
    אצלי הבית בשלב ה"ונהפוך הוא". זה השלב הכי מבאס בניקיונות. את מבלה כל אחר הצהריים בחדר מסוים, חוזרת לסלון והוא הפוך כולו, עם שקיות ומלא חפצים שצריכים להעביר למחסן או לחדרים אחרים…

  102. עדידוש Says:

    פיה טובה, את צוחקת, אבל קיבלתי היום עוד הזמנה לחתונה מיד אחרי פסח וחברה מאוד טובה שלי הודיעה לי אתמול שהיא ובחיר ליבה מתחתנים בעוד כמה חודשים 😆 כמה אושר ושמחה 😛

  103. הפיה הטובה Says:

    עדידוש – חתונות זה דבר נפלא! ואולי זה מדבק?

  104. עדידוש Says:

    פיה, אני גם חושבת שחתונות זה דבר נהדר!…ויש הרגשה שיש בהן משהו מדבק 😉 העניין הוא שבשלב מסויים זה כבר קנס, אבל זה למטרה טובה – מצווה לשמח חתן וכלה 😛
    עמיתוש, לאן נעלמת כשהגעתי? הברחתי אותך?

  105. אילנה Says:

    צביה יקרה,

    שמחה שמצאת את הבלוג,מתנצלת שלא שלחתי לך מייל,הבלוג נסגר כשחמי נפטר והייתי כה עסוקה שפרח מזכרוני,העיקר שמצאת אותנו .
    הודעה ראשונה מחייבת אישור,אישרתי את הודעתך,כעת את יכולה לכתוב בבלוג ולא תהייה המתנה לאישור.

  106. הפיה הטובה Says:

    עדידוש, כל כך הרבה דיבורים על חתונות, אז חייבים שיר רומנטי של הראל סקעת: http://www.youtube.com/watch?v=Nv0o-KgovuY

  107. אילנה Says:

    גם לכם יש בעיה בבלוג? יש לי קושי בהעברת תגובות 😦

  108. Amitush Says:

    היי עדידוש,עכשיו חזרתי,הסתיים בית הספר להיום 🙂
    שמחה שנהנת בחתונה,גם אני הייתי פעם בחתונה עם הפרדה והיה מאוד שמח 🙂
    פיה,את ממש אמא למופת,יופי שאת לא כופה את נושא הנקיונות על הילדים,אני ממש שנאתי את זה. בסוף אני בטוחה שהסדר והנקיון ישלטו ותהיו מוכנים לחג 🙂

  109. עדידוש Says:

    עמיתוש, כבר דאגתי שמא משהו בי הבריח אותך 😉 טוב שאת פה!
    אילנה, אצלי התגובות עולות במהירות, אולי תעשי ריסטרט למחשב?
    פיה, עוד שיר מרגש של סקעת –

  110. Amitush Says:

    חחחח עדידוש,שאת תבריחי אותי?? ועל מה?? 🙂

  111. עדידוש Says:

    עמיתוש, היו לנו כבר ימים שלמים שלא נפגשנו אז חששתי שהערב הוא שיחזור של יום כזה!

  112. Amitush Says:

    חחחחחח אל דאגה,הבטחתי שאחזור היום 🙂

  113. ירין. Says:

    אממ אם לא יהיה אף אחד שירצה לבוא אני לא אסע נראה לי..
    יש מישהו שרוצה להגיע?

    אילנה בדקי את הפייסבוק שלך (:

  114. ארנוס Says:

    לילה טוב לכולם!
    התמונה היומית – שפרה עם פני המלאך שלה בבית האח הגדול. יופי טהור ונקי, פשוט מושלמת.

  115. Amitush Says:

    אחלה תמונה ארנוס,שפרה בדיוק סיימה לאכול קורנפלקס 🙂

  116. עדידוש Says:

    היי ארנוס, אחלה תמונה! מחר נזכה גם לראות וגם לשמוע את שפרה 🙂

  117. t Says:

    תודה ארנוס לילה טוב

  118. מ Says:

    לילה טוב לכולם.

    בהשראת התמונה הנפלאה של ארנוס והמחשבה שגם נראה וגם נשמע את שיפ מחר

    קבלו את השיר הבא ללילה נעים במיוחד

  119. ארנוס Says:

    כבר עשיתי קודם כל מיני ניסויים עם איזו תוכנה, מקווה שהיא לא תאכזב. אבל בכל מקרה תהיה לי בעיה אח"כ להפיץ את זה כי הקבצים יהיו ענקיים ומלאים גם בשירים וכו'. אבל קודם כל להצליח לשמור את זה על המחשב, אח"כ נראה מה נעשה.

    ירין אני ממש ממליץ לך ללכת ולראות את שפרה במציאות, עם כל כמה שהיא יפה בטלוויזיה עדיין המציאות עולה על כל דימיון. זה פשוט מטורף איזו במבי קטנה ועדינה היא, לא כדאי לך להפסיד אותה.

  120. ארנוס Says:

    בטוח שהיא רק ב-10 ולא ב-8 מחר?

  121. t Says:

    לילה טוב מ מלומות פז

  122. ארנוס Says:

    לילה טוב טי!

  123. מ Says:

    ארנוס יקר, היום ששיפ התארחה בערוץ 24 עם קובי אריאלי הוא אמר: "אני כאן ב- 8

    הדיווה מגיעה ב- 10".

  124. גוויני Says:

    הי חברים,
    תראו מה מצאתי-

    ציור פופ ארט של שיפ בהשראת אנדי וורהול.
    כמה יפה 🙂
    מצטערת שקצת נעדרתי היום, סופסוף הגעתי למחשב ולצערי אני מותשת כך שזמני קצר…

  125. t Says:

    יש לי הרגשה ששפרה תהיה בתכנית הבוקר של קשת

  126. ארנוס Says:

    מ'
    טוב לדעת, ככה לא אצטרך לקום ממש מוקדם…

  127. t Says:

    היי גוויני 🙂

  128. עדידוש Says:

    היי גוויני, תודה על התמונה, ממש מיוחדת 🙂
    היי מ – אחלה שיר! תודה.

  129. מ Says:

    יש לי הרגשה שגם לשיפ לא בא לקום ממש מוקדם. הרי יש לה 14 שעות שידור!

  130. ארנוס Says:

    גוויני,
    לפני הגמר רצו בבלוג הרבה באנרים בסגנון של וורהול, גם אני הכנתי אחד… תמיד כיף להיזכר.

    הנה שלי (בפוטושופ כמובן):

  131. Amitush Says:

    היי מ' וגוויני 🙂

  132. ארנוס Says:

    מ' כל דימיון, ולו קל שבקלים, ביני לבין שפרה, מחמיא לי מאד…

  133. מ Says:

    היי עמיתוש. מה קורה?

  134. מ Says:

    ארנוס, אני בעד כל מה שיגרום לך להרגיש טוב. וכמו ששיפ אומרת שיהי לך לבריאות!
    גם אני לא מתכוונת לקום מאוד מוקדם.

  135. ארנוס Says:

    תודה מ'…

  136. אילנה Says:

    ערב טוב גוויני,מ וארנוס

  137. Amitush Says:

    הכול בסדר,אין חדש 🙂

  138. גוויני Says:

    ארנוס- לא זכרתי את הבאנר הזה. ממש יפה! קבל ח"ח…

    הי אילנה, עמיתוש, מ, תיתוש וכולם, לצערי כמו שאמרתי באתי לזמן קצר אני ממש מותשת ולא כולנו יכולים להרשות לעצמינו להתעורר מאוחר מחר 😉
    אז לילה נפלא לכולם!

  139. Amitush Says:

    ביי גוויני, לילה טוב 🙂

  140. עדידוש Says:

    לילה טוב גוויני 🙂 8)

  141. מ Says:

    לילה טוב גוויני, חלומות שיפפז.

  142. גוויני Says:

    ובבקשה מי שיכול להעלות לנו כמה קטעים מהשידור מחר, אני אשמח…

  143. t Says:

    לילה טוב גוויני

  144. צופה באח הגדול Says:

    שלום לכולם,
    רק להוסיף משהו.. גם לאון יהיה מחר. שפרה וקובי יראיינו אותו בסביבות השעה 21:00, כדאי לעקוב כי השעה לא תמיד מדוייקת.

    מי שרוצה להוריד את השיר החדש של בוב דילן בחינם, יכול לעשות זאת בקישור הזה. רק חשוב להזכיר שזה חינם עד מחר.
    http://www.bobdylan.com/

  145. t Says:

    היי צופה 🙂

  146. Amitush Says:

    היי צופה!! תודה על המידע 🙂

  147. עדידוש Says:

    היי צופה! קבלי חיבוק בחזרה על החיבוק שנתת לי אתמול 😛
    צ'יזי מומנט 8)

  148. ארנוס Says:

    ערב טוב אילנה!

    נראה לי שאפרוש עכשיו, צריך לקום מחר רעננים…

    לילהטוב לכולם!

  149. Amitush Says:

    לילה טוב ארנוס,חלומות שיפפז 🙂

  150. ארנוס Says:

    תודה גוויני, לילה טוב!

  151. ארנוס Says:

    לילה טוב עמיתוש,
    זזתי!

  152. אילנה Says:

    לילה טוב גוויני,שינה ערבה ומתוקה.

  153. צופה באח הגדול Says:

    היי t, עמית'וש ועדי 🙂 מה קורה?
    עדי, במילה אחת – דביק!!! חחח שניייים לא דיברנו 😉

    עמית'וש- אחלה שיר!

  154. אילנה Says:

    לילה טוב ושינה מתוקה ארנוס.

  155. t Says:

    לילה טוב ארנוב חלומות שיפפז

  156. t Says:

    עוד 8 שעות לשידור של שפרה

  157. t Says:

    מה לאן נהלמתם?

  158. עדידוש Says:

    לילה טוב ארנוס!
    צופה, באמת שניייייים לא נפגשנו! ככה זה כשאחת מאיתנו היא ציפורת לילה 😉
    אחלה שיר של OASIS

  159. צופה באח הגדול Says:

    t, אני פה
    עדי, אני מבקשת! נכון שלא הייתי פה כמה ימים אבל זו לא סיבה שתנטשי את משמרת הלילה 😆

  160. אילנה Says:

    תגידו,רק לי יש בעיה בבלוג? 😦

    קשה לי לשלוח תגובות ומאוד איטי.

  161. t Says:

    צופה אני שמחה שאת פה 🙂 לאן עמיתוש שוב נהלמה?

  162. Amitush Says:

  163. עדידוש Says:

    אילנה יקרה, נראה לי שרק לך יש בעיה בבלוג, תתייעצי עם ארנוס או קיפוש – הצוות של האנשים הטכניים בסרבלים הכחולים 😉 אני לא יודעת מה הסיבה 😦
    צופה, לא נטשתי, פשוט היה קצת עומס – החל ממחר אני בחופש 🙂

  164. Amitush Says:

    תיתוש,אני כאן,הלכתי להסניף קצת את הילדים וחזרתי אליכם 🙂

  165. Amitush Says:

    אילנה,אולי המחשב חושב יותר מדי 🙂 יכול להיות שיותר מדי חלונות פתוחים לך וזה מעקב את התגובות.

  166. t Says:

    אילנה אל תהיה עצובה תעשי מה שעדידוש אמרה תרענני את המחשב

  167. צופה באח הגדול Says:

    המחשב שלי איטי בלי שום קשר, ואני מצליחה לשלוח תגובות

    עדי, ברור לי שלא תנטשי. כי אם כן, יש לך כבר עסק עם כמה אנשים פה… 😈

  168. דדהדס Says:

    אהלן לכולם
    צופה השיר החדש של דילן מושמע הרבה מאד ב-88fm
    אגב, זו התחנה המעולה ביותר שקיימת בישראל.
    יש בה משהו מאד חתרני במובן הטוב שלו.
    התקליט יוצא בחודש הבא.
    יש סיכויי גדול מאד שדילן יבוא להופעה בארץ בקיץ.

  169. t Says:

    חחחחחחחחח עמיתוש את מהמסניפים?

    אילנה גם אצלי עכשיו עובר לאט אני שמתי לב שהבלוג שלנו יותר איטי בלילה או כשיש יותר חברים ביחד בבלוג

  170. צופה באח הגדול Says:

  171. דדהדס Says:

    עדי
    למה אני בכחול,,,
    זה יפה, אבל הייתי רוצה הסבר.

  172. צופה באח הגדול Says:

    היי דדהדס, אני מאוד מקווה שהוא יבוא!

  173. t Says:

    דדהדס כי כתבת משהו מתחת לשם שלך אפו שכתוב אתר

  174. עדידוש Says:

    דדהדס, את בכחול כי בפרטים שלך, בשורה של "אתר" – מעל למלבן של כתיבת תגובות – מופיעה המילה DELETE תמחקי אותה כדי לחזור לשחור.

  175. t Says:

    מתחת לכתובת האימל שלך

  176. Amitush Says:

    היי דדהדס 🙂 מקווה מאוד בשבילך,אני יודעת שאת מאוד מחבבת אותו ואת המוזיקה שלו.

  177. דדהדס Says:

    תי
    את מומחית במחשבים,
    כל הכבוד.

    עמיתוש פה?

  178. t Says:

    חחחחח דדהדס אני יודעת את זה מעדידוש

  179. Amitush Says:

    חחחח צופה,אני מאוד אהבתי את החבובות בתור ילדה 🙂
    דדהדס- אני כאן 🙂

  180. אילנה Says:

    ערב טוב דדהדס
    זאתתחנת הרדיו היחידה שהבן זוג שלי מאזין לה.

  181. דדהדס Says:

    עמיתוש
    את לא מאמינה איזה דיסק הכנתי מתוך כל השירים של הבלוג.
    בעיקר לקחתי
    מ -אירית סיונבולה צופה זיו ואפילו מדרגון שלאחרונה הביא שירים נהדרים.
    אני בעיקר שומעת את זה בעבודה וזה ממש כייף.

  182. דדהדס Says:

    אילנה
    יש לו טעם מצוין.בעיקר בשעות 8 ל-10 בלילה בו משודרים בלוז וג'ז.

  183. Amitush Says:

    ומה עם השירים שלי 😦 סתם!!! העיקר שאת מרוצה ויש לך אחלה של מוזיקה לשמוע בעבודה.
    עכשיו אני מבינה על איזה דיסק דברת בזמנו. 🙂

  184. t Says:

    דדהדס הצבע הכחול זה הצבה של המנהלים

  185. Amitush Says:

  186. דדהדס Says:

    למה עולה לי טכסט על אתר?
    זה לא נעים לי.

    עמיתוש
    גם השירים שלך אבל בעיקר לקחתי מהם, עניין של טעם.
    הבן שלי עושה את איכסון הקליפים והשירים בצורה מעולה
    כך שאוכל להוציא כל פעם דיסק.
    לי בבית יש רק פטפון ותקליטים.

  187. אילנה Says:

    נדדהדס,אכן יש לו טעם טוב במוסיקה,הוא גם פורט על גיטרה ומנגן על פסנתר.

    אגב,היום רכשתי את הדיסק של האחיין שלי,אלבום מקסים.

  188. מ Says:

    לילה טוב לכולם.

    מקדישה את השיר הבא לכולם וכמובן גם לשפרה

  189. אילנה Says:

    מ ,לילה טוב ,שינה מתוקה וערבה.

  190. מ Says:

    תודה אילנה גם לך.

  191. דדהדס Says:

    אילנה
    איזה כיף זה לשבת במנוחה כשמישהו קרוב לך באמת, מנגן ולא חשוב באיזה כלי.
    יש לי את זה בבית וזה פשוט נהדר.

  192. עדידוש Says:

    אילנה, כיף לשמוע שדור הוציא את הדיסק! המון בהצלחה 🙂
    לילה טוב מ, תודה על השיר המיוחד!

  193. Amitush Says:

    לילה טוב מ' 🙂

  194. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב מ

  195. עדידוש Says:

    צופה, באיזו מוזה את היום? איזה אומן על הכוונת? 😉

  196. Amitush Says:

  197. אילנה Says:

    דדהדס,כמעט כל ערב הוא מנגן וגם שר,זה באמת כיף במיוחד למי שאוהב מוסיקה,ומוסיקה עושה לי את זה!

  198. אילנה Says:

    אני נהנית מכל השירים שמעלים כאן,תודה לכולם.

  199. Amitush Says:

    איזה כיף לך אילנה 🙂

  200. ירין. Says:

    אוף נו שמישהו יבוא איתי מחר 😦

  201. Amitush Says:

  202. עדידוש Says:

    לילה טוב לכולם! היה לי יום ארוך ומהנה 🙂 המשך ערב/לילה נעים!
    ליל מנוחה לגלויים ולסמויים 8)

  203. צופה באח הגדול Says:

    עדי, האמת שאני דיי זורמת. זה לא נשמע טוב 😆
    כל שיר של להקה/זמר עולה לי פתאום שיר של אותו יוצר

  204. Amitush Says:

    לילה טוב עדידוש 🙂

  205. אילנה Says:

    לילה טוב עדידוש ושינה טובה ומתוקה.

    לילה טוב גם ממני,שינה טובה ומתוקה לכולם,מחר יום טוב ובשורות טובות.

  206. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב עדי 🙂
    תחזרי אלינו עם אנרגיות חדשות 8)

  207. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב אילנה

  208. Amitush Says:

    לילה טוב אילנה

  209. דדהדס Says:

    אילנה
    לילה טוב

    צופה עמיתוש עדי תי אתן פה?

  210. צופה באח הגדול Says:

  211. צופה באח הגדול Says:

    כן, דדהדס. אני עדיין פה

  212. Amitush Says:

    גם אני 🙂

  213. דדהדס Says:

    צופה עמיתוש משהו לא הולך לי עם הבלוג…למה

  214. Amitush Says:

    מה הבעיה דדהדס?

  215. צופה באח הגדול Says:

    מה הבעיה?

  216. ירין. Says:

    עמית קראתי למעלה שאת מגיעה מחר..
    אז את מגיעה בסוף?

  217. Amitush Says:

    חחח צופה גדולות אנחנו, צוות טכני לילי 🙂

  218. t Says:

    לילה טוב אילנה ועדידוש מחר יום חדש עם בסורות טובות
    עןד 6 וחצי שעות לשפרה 🙂

  219. Amitush Says:

    חחחח ירין מתוקה,אמרתי שהייתי מצטרפת בצחוק כי כולם יודעים(טוב כנראה שרובם) שאני לא תושבת הארץ 🙂
    מצטערת,באמת שהייתי מצטרפת לו הייתי בארץ.

  220. צופה באח הגדול Says:

    חח כן, עמית'וש שמתי לב 8)

  221. צופה באח הגדול Says:

  222. Amitush Says:


    🙂

  223. דדהדס Says:

    כל פעם עולה לי טכסט על "אתר" וניתקע,,

    וזה מעצבן אותי.

    בלוז טוב, עושה טוב, לגלויים,,,צופה ואמיתוש ולסמויים למשל אירית אביגייל קיפ
    שממש התגעגתי איפה תי… ובכלל,,,

    לילה טוב
    שהכל יעבור ממול.

  224. Amitush Says:

    לילה טוב דדהדס,נקווה שמחר הבעיה תיפטר. שימי לב לא לכתוב בשורה של האתר.

  225. Amitush Says:

    תיתוש,את לא רוצה ללכת לישון כדי שתוכלי לקום מחר מוקדם לראות את שיפ?
    זה לא יהיה טוב אם לא תשני,היא משדרת עד הלילה ובשעות הערב מן הסתם זה היא כנראה תארח אנשים יותר מעניינים.
    פשוט חושבת עלייך כי אני דואגת לך 🙂

  226. צופה באח הגדול Says:

    דדהדס,
    זה לא קרה לי אבל לדעתי תשתדלי שמה שאת כותבת יהיה רק בתיבת טקסט אפילו לפני שאת כותבת בתיבה, תרדי 2 או 3 שורות למטה, שלא יעלה על "אתר". פעם הבאה שזה קורה, תנסי לסגור את הבלוג ולפתוח מחדש. מקווה שזה יעזור. לילה טוב ותודה על השיר.

    עמית'וש, איזה שיר!! מחר אנחנו נראה את לאון בערב 🙂

  227. Amitush Says:

    חחח צופה,אני רואה את זה עכשיו

    איך אני מתגעגעת

  228. Amitush Says:

    ולא רק את לאון,לאון ושפרה יחד!!!! איזה כייף!! 🙂

  229. צופה באח הגדול Says:

    כן t, את לא רוצה לנוח?
    למרות שאת קצת מצחיקה אותי
    את לא רק מכסה את כולנו, את גם השעון הדובר 😉

  230. אוריתי Says:

    חזרנו הביתה וקפצתי לראות מה העניינים. מישהו עדיין ער פה?

  231. t Says:

    עמיתוש מותק תודה על הדעגה אבל אין לי שינה אני אני קצת בהיתרגשות מהשידור מחר שזה מעורר אותי יותר מהרגיל אבל על תידעגי ברגע שאני לא יוכל לעחזיק מעמד אני ארדם 🙂

  232. Amitush Says:

    חחח אוריתי,אני עדיין ערה 🙂

  233. צופה באח הגדול Says:

    ראיתי את רנין בקליפ ששמת, עמית'וש, ולא יכולתי להתאפק 8)

  234. צופה באח הגדול Says:

    היי אוריתי, עדיין ערים פה 🙂

  235. t Says:

    חחחחחחח צופה עוד 6 שעות ורבע 🙂 כמו שכתבתי לעמיתוש היום במיוחת קשה לי לישון

    היי עוריתי אך היה הבילוי

  236. אוריתי Says:

    עמיתוש היי,
    פתחתי את הקישור האחרון שהעלית ונעשה לי רע, פרצופים שכבר הספקתי לשמחתי לשכוח, אינה, שחר, איתי, יוני, אוף, מי רוצה להיזכר בהם.
    ליאון אומנם שר ורוקד אבל כל השאר, ברוך שפטרנו.

  237. t Says:

    סליחה אוריתי

  238. Amitush Says:

    צופה,ומה עם זה?

  239. צופה באח הגדול Says:

    אוריתי, אפילו מי שרוצה להיזכר לא מצליח, מי אלה? 😉

  240. אוריתי Says:

    תיתוש וצופה שלום גם לכם,
    בילינו מצוין, בדרך כלל אנחנו נפגשים בימי שלישי באיזו מסעדה אבל בשבועות האחרונים עברו למקום אחר בימי שני. היות ולא הייתי, זו הפעם הראשונה שהייתי שם ומאוד נהניתי.

  241. Amitush Says:

    חחח אוריתי,דווקא משעשע לראות את כול הלוזרים האלו שוב 🙂
    תיתוש,בסוף תרדמי ותפסידי הכול,את חייבת לנוח!!! זו הוראה מגבוה 🙂

  242. צופה באח הגדול Says:

    מזכיר לי מאוד עמית'וש!

    אבל אם כבר, זה יותר… 8)

  243. אוריתי Says:

    אהבתי את התואר "לוזרים".
    ראית כמה הם לוזרים?
    http://www.nrg.co.il/online/7/ART1/872/653.html

  244. t Says:

    כן המפקדת עמיתוש יספיקו חי שעתיים שלוש לפנות בוקר ומה איתך לך השידור נופל לטוח הלילה מתכוונת להישאר ערה וליראות? 🙂

    אוריתי אני מאוד שמחה שנהנית 🙂

  245. Amitush Says:

    חחחח ענק!!!!! לוזרים זה לא מילה 🙂 כנראה שהיא טחנה לשחר בראש והוא לא שם לב לאן הוא נוסע חחחח
    צופה- פגעת בול ! 🙂

  246. t Says:

    חחחח אוריתי חבל שלא נכנסו לעזה סתם סתם אני לא כזאת רעה 🙂

  247. צופה באח הגדול Says:

    t, את לא רעה בכלל. להפך, זה דווקא מצחיק 😆

  248. Amitush Says:

    חחח תיתוש,אני לצערי לא אוכל לראות את שעות הבוקר והצהריים אבל אגיע לקראת הערב. מקווה שחלקים מעניינים (כמו בת שבע בהופעה) יוקלטו ע"י חברי הבלוג הנאמנים 🙂
    מחר אני אומנם בחופש מהעבודה אבל יש לי תכנון אחר לשעות הבוקר.

  249. אוריתי Says:

    תיתוש, אותה מחשבה עלתה גם בראשי, רבל בטח גם בעזה לא היו מקבלים אותם.
    אני הולכת לישון, עוד מעט צריכה לקום, תיתוש כנסי גם את למיטה ואני אכסה אותך. מחר צפוי לנו יום ארוך ועמוס בהתרגשות.
    לילה טוב.

  250. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב אוריתי

  251. Amitush Says:

    חחח תיתוש,רעיון לא רע בכלל!!! הבעיה שברגע שהיו רואים במי מדובר היו שוליחים אותם חזרה אלינו כדי לאמלל אותנו עוד יותר 🙂

  252. Amitush Says:

    לילה טוב אוריתי 🙂 חלומות נעימים

  253. אוריתי Says:

    עמיתוש, התכוונת באמת שישלחו אותם אליכם? כי עם זה אין לי בעיה,

  254. צופה באח הגדול Says:

    😆 עמית'וש

  255. t Says:

    לילה טוב אוריתי זה בסדר על תידעגו לי אני ארי סקדתי 107 ימים כמעת ללא שינה אז 24 שעות קטן עלי 🙂
    אני נותנת לך 10 דקות ובאה לכסות אותך

    עמיתוש אני סומכת על ארנוס ואולי גם טל יפתיעה ויקליט

  256. אוריתי Says:

    נו, תיתוש מה החלטת? את הולכת לישון? אני מחכה רק כדי לכסות אותך.

  257. אוריתי Says:

    טוב, נכנעתי, הולכת לישון.
    תיתוש דרך אגב, אם את בעניני לדינו, את מכירה את קובי זרקו? הוא מהחברים שאנחנו פוגשים בימי שלישי. היום ישב איתנו בשולחן והצחיק אותנו עם פתגמים בלדינו.
    צופה ועמיתוש לילה טוב גם לכן וחלומות נעימים, ותיתוש כמובן גם לך לילה טוב.

  258. t Says:

    היי הרגתם אותי ניראה לי שישחקו בהם פינק פונק העזתים יחזירו אותם אלנו ואנחמן נשלח אותם אלהם וכך חוזר על עצמו עד שהם יתישו גם אותנו וגם את העזתים

  259. t Says:

    אוריתי נידמה לי שיש לא קתע ביוטוב עם השיר אברה טו פרתה סרדה אני חושבת שזה הוא אני הולכתץ לבדוק

  260. Amitush Says:

  261. t Says:

    אוריתי לא זה לא הוא אבל קבתי שיר לילה אוב

    לילה טוב אוריתי חלומות פז אני באה לכסות אותך

  262. צופה באח הגדול Says:

    אהבתי עמית'וש :.)

  263. Amitush Says:

    אין כמו משינה 🙂

  264. צופה באח הגדול Says:

    לילה טוב עמית'וש ו-t
    אני הולכת לישון

    שיר אחרון וזהו…

  265. Amitush Says:

    לילה טוב צופה,אחלה שיר 🙂

  266. Amitush Says:

    תיתוש,אני הולכת לארגן ארוחת ערב. מקווה שתלכי לנוח קצת בשביל מחר 🙂
    אחזור יותר מאוחר,לילה טוב

  267. אירית Says:

    שלום לכל הערים והערות, מה שלומכם?

    שיר מקסים של פול סיימון: 50 דרכים לעזוב את אהובתך

    ועוד שיר שלו: עדיין משוגע אחרי כל השנים האלה

  268. אירית Says:

    היי תי, מה שלומך? הייתי קצת שקטה, אבל זה בסדר. בטח השכנים מרוצים שאני לא עושה רעש כל הזמן … 🙂

  269. t Says:

    לילה טוב צופה חלומות פז אני כבר באה לכסות אותך
    עמיתוש להיתראות חבל שאתם הולכות דבקה שאירית באה
    היי אירית היקרה יופי שבאת מי יודעה אולי גם אחותי תבוא להגיד שלום

  270. t Says:

    אירית יש לך אישור מימני לעשות רעש אני אוצה לראות שמישהו יגיד לך משהו יהיה לו עסק איתי

  271. t Says:

    איריתתתתתתתת? ראית שיש לך אימייל?

  272. אירית Says:

    ושירים של סיימון וגרפונקל

  273. אירית Says:

    תי, אני סומכת עליך. את שומרת כל כך טוב על שפרה שלנו, אז בטח תשמרי שגם לי לא יאונה רע, לא מהשכנים העצבניים ולא מאף אחד אחר. פרט לכך, שמתי כאן שירים מאוד רגועים אז אף אחד לא יכול להתלונן.

  274. דדהדס Says:

    אירית
    השיר
    "עדיין משוגע אחרי כל השנים"
    והסקסופון,,,,, רצתי לאלחוט בתל אביב לקנות את התקליט..
    השכנים מאד לא מרוצים מהשקט,,,,
    אירית… מה זה אומר,,, שאת עזבת….חחחחח

    המחשב שלי עדיין דולק,,, עובדים עליו,,,

  275. t Says:

    חחחחחחחחחח אירית זה ברור שרני ישמור עליך בדיור כמו על שפרה ואני לא מפחדת מאף שכןאו שכנה שלך 🙂
    באמת סימון וגרפונקן נעימים לאוזן

  276. t Says:

    חחחח דדהדס את כמו צידת את תמיד מגיעה משום מקום כשמשהו או מישהו מענין אותך אני כל פעם מופתעת מחדש 🙂

  277. אירית Says:

    היי דדהדס, איזו הפתעה!!!!! 😀
    המון תודה על השיר שצירפת היום. ממש-ממש נהניתי 🙂 😀 😛
    בדיוק חשבתי איזה שיר להקדיש לך במיוחד.

  278. דדהדס Says:

    תי אל תיקחי את זה אישי.

    אירית
    אצלי המחשב הוא כלי עבודה מאופי העיסוק של בני ביתי.
    מה שלומך אירית? באופן כללי,,,,

  279. אירית Says:

    שיר לדדהדס ולכל החברים של ויק – אפיטף של קינג קרימזון

    ובלוז של ג'ון לי הוקר

    תיהנו 🙂

  280. t Says:

    דדהדס אני לא לוקחת אישית זה מצחיק אותי

  281. דדהדס Says:

    אירית
    שיהיה לך לילה טוב

  282. אירית Says:

    דדהדס – הבריאות בסדר, הבית יחסית מסודר, אבל המצב רוח משום מה לא משהו. בטח יעבור לי בקרוב. תי ניסתה לעודד אותי ודווקא הצליחה לרומם את רוחי. אין על תי ❗ 😀 אני צריכה להתמודד עם משהו לא סימפטי כל כך, אבל גם לא נוראי, שבטח יסתיים בתוך כמה ימים ואחרי זה אחזור להיות נמרצת וצופה טובות (בניגוד ל"צופה באח הגדול" … חחח 🙂 ) כפי שאני יכולה להיות.
    מה שלומך את?

    ותי, מה שלומך את? איך המצב רוח?

  283. אירית Says:

    דדהדס, לילה טוב ושינה מתוקה. שחייך וחלומותיך יהיו מלאי מוסיקה 🙂

  284. t Says:

    אירית אני מרגישה היום מצוין מצב הרוח גם מצוין עוד 4 שעות ו49 דקות נראה את שפרה במשל 16 שעות אזה היתרגשות 🙂

  285. t Says:

    ו40 דקות חחחחחחחח

  286. אירית Says:

    תי, שלחתי לך אימייל תשובה אבל משום מה הוא נתקע. לא יודעת, אולי אני צריכה לכבות את המחשב ולהדליק שוב. ניתן לו עוד כמה דקות, אולי יסכים לשלוח את עצמו בלי עזרתי.

  287. t Says:

    לילה טוב דדהדס

  288. t Says:

    תעשי רענון או תצאי מהמייל שלך ותפתחי אותו מחדש

  289. דדהדס Says:

    אירית
    אנחנו ניפגש פה בבלוג עוד הרבה זמן
    ואני בטוחה שזה יהיה בהרבה יותר מצב רוח טוב.
    ממש כייף לי ליפגוש בך.
    ליל מנוחה יקירתי.

  290. אירית Says:

    שוב לילה טוב דדהדס. שהאביב והקיץ שאחריו יביאו לנו הרבה אור וחום.

  291. t Says:

    אירית גם אני רוצה שירים

  292. אירית Says:

    דדהדס, את יודעת שאנשים כאן בבלוג חושבים שקוראים לך דד-הדס – הדס כמו זה שבארבעת המינים? ניסיתי להסביר לכם שזה שם של אוהבי הגרייטפול דד, אבל עדיין קוראים לך הדס. תקבלי את זה כשם חיבה. 🙂

  293. t Says:

    מה זה הגרייטפול דד?

  294. אירית Says:

    תי, ברור שיש שירים שמוקדשים לך

    שיר של יום חולין של אילנית

    פראג של אריק איינשטיין

  295. t Says:

    חחחחחחחח אירית תודה

  296. אירית Says:

    תי, גרייטפול-דד זה להקת רוק שדדהדס אוהבת מאוד, וגם אני מחבבת אותם.

  297. t Says:

    הבנתי

  298. אירית Says:

    במיוחד בשבילך עוד שירים של אריק איינשטיין

    אבשלום

    ועוד שיר – לאופטימים שבינינו: שיר של אחרי מלחמה

  299. t Says:

    אירית תודה רבה

  300. t Says:

  301. t Says:

    אירית פרשת?

  302. אירית Says:

    תי, איך אני יכולה לפרוש? הייתי אומרת לך קודם כל מיליון פעמים לילה טוב ושינה מתוקה. פשוט כתבתי לך אימייל. אני נודניקית, לא נותנת לך רגע מנוחה. חוץ מזה, תני רגע לשמוע את השיר ששמת. 🙂

  303. אירית Says:

    תי, מתנה בשבילך. יש לי הרגשה שאת לא מכירה אותה, אז נא להכיר:
    הזמרת היא יסמין לוי, ששרה בלדינו, והשיר נקרא irme kero

    שמעתי פעם בהופעה את אמא שלה, שגם שרה נפלא שירים בלדינו. אבא שלה היה אחד הזמרים והכותבים הכי מפורסמים בלדינו – יצחק לוי. כשהיא נולדה הוא היה בערך בן 50-60, משהו כזה.

  304. t Says:

    חחחחחחח כתבת לי שתי אימליים בבת אלת אני לא יודעת על אזה מייל לענות לך קודם תוב אני הןךכת לנסות לענות לך

  305. אירית Says:

    תי, את המייל הקצר שלחתי לך לפני איזה חצי שעה והוא נתקע. אני שמחה לדעת שהוא הגיע בשלום. דיברתי אליו יפה והצמדתי לו יונת דואר. הצליח לי. 🙂

  306. אביגייל Says:

    שלום לחברות שלי,
    כרגע התפזרו הבנים למיטות, ובאתי להגיד שלום.

  307. t Says:

    אירית אני לא כל כך אוהבת את הצעירים דור שלישי ששרים לדינו אני מרגישה שהם לא יודעים את השפה למשל הזמרת הזאת אני חושבת שהיא שרה בג' בריש לא זיהיתי אפילו מילה אחת מימה ששרה

  308. אירית Says:

    אהלן אביגייל שלנו. את בטח זורחת מאושר.
    שוב פעם ל-תי שלנו היה כושר נבואי כי היא ניבאה שנשמע את קולך. 🙂
    מה שלומך יקירתי?

  309. t Says:

    אחותי ידעתי שתבואי מה שלומך

  310. אירית Says:

    תי, אני חושבת שהדור הנוכחי של זמרי הלדינו מנסים להיות יותר קוסמופוליטיים ולהתחבר לשירת ספרד, אז זה בטח נשמע יותר כמו ספרדית מאשר לדינו. אבל צריך לחפש, אולי נוכל לשמוע שירים של ההורים שלה, אותם בטוח תאהבי. אחפש בשבילך.

  311. t Says:

    אירית אני מדברת על שתי המיילים אחרי הקצר אבל אני כבר יענה לך עלהםיותר מאוחר

  312. t Says:

    אירית זה לא נשמה גם כמו ספרדית אני אומרת לך זה כמו שתקחי זמרת ישראלית ותתני לה לשיר בסינית

  313. אביגייל Says:

    אהלן איריתיתי 🙂
    נורא נורא כייף לנו . מחר מתפזרים אחה"צ. בינתיים חטפתי נזלת על הדרך – חבל על הזמן … מה שכמובן לא פוגם בשמחתי הרבה. ובעוד כמה שעות תבוא שפרה יקירתנו – מה רע לנו ??????
    יש לכן מושג מי האלמונית שציירה את הכלבלב המהמם ?

  314. אירית Says:

    במדינת הגמדים – אריק איינשטיין

    בלילה – יצחק קלפטר ויעל לוי

  315. אירית Says:

    אביגייל, ידעתי שאת זורחת ושום נזלת לא תעצור על הזריחה הזאת. 😛
    לא מגלים לנו מי הצליחה לצייר כל כך יפה את ויק. משאירים אותנו באפלה. ציירת מוכשרת, אנא תזדהי. אנחנו גאים בך ורוצים להביע את אהבתנו. 🙂

  316. t Says:

    אחותי לפי מה שאבנתי מאילנה האלמונית היא חברת הבלוג אבל רוצה להישאר באלמוניות העניין הציור

  317. אירית Says:

    תי, אבל דווקא יסמין לוי גדלה בבית שכל הזמן דיברו בו לדינו וכל הזמן שרו בו שירים בלדינו, לכן מוזר שהמבטא שלה לא ברור. אולי היא מאותגרת-שפתית? 🙂

  318. אביגייל Says:

    זה לא מקובל עלי . אני מתה מסקרנות.

  319. אירית Says:

    אביגייל, תספרי חוויות. אהבו את המרק עם הקניידלך? כמעט ביקשתי ממך לשלוח גם לי מנה. אני מתה על קניידלך, והם טעימים לי רק בסביבות פסח, מקצת לפני ועד קצת אחרי פסח. באמצע השנה משום מה הם לא טעימים. תי בטח משתוקקת לדעת האם שתיתם הרבה מיץ לימון. ואני בטוחה שהקניידלך והמיצים בכלל לא מעניינים אותך, אלא בעיקר שיחות הנפש והכייף שלכם ביחד. אני צודקת?

  320. t Says:

    אירית כנראה שהזמרת ממוצה טורקי אני לא יודעת מתאי האורים שלה עלו לארץ שמעתי עכשיו שהיא שרה גם עם זמר טורקי שהוא גם שחקו ולכן אני חושבת שיסמין לא נולדה בארץ אני ישמח עם תמצאי לי שירים של אבא שלה מסקרן אותי

  321. t Says:

    ממממממ נכון אחותי שתיתם הרבה לימוננה 🙂 🙂

  322. אירית Says:

    אביגייל, גם עליי זה בכלל לא מקובל. אנחנו רק יודעים שזה לא ארנוס או זיו או האביר או רוני, כלומר בטוח שזאת אישה, וגם אמרו שזה לא ציור של "הציירת". אם זה היה ציור שלי מייד הייתם מזהים, אני מציירת כמו ילדה בת שנתיים וחצי, או שלוש ביום טוב. וכלב אני בכלל לא יודעת לצייר.

  323. t Says:

    אחותי תנסי לאוציא מאילנה את הסוד ואחר כך תגלי לחברותיך הציפורות 🙂

  324. אביגייל Says:

    נכון, ביחוד השיחות והצחוקים, והחיבוקים והגירגורים … לראות את שני הבנים נפגשים וכל כך נהנים ביחד – זה הכייף הכי גדול ! המרק יצא מעולה ! אבל זה לא הפריע לנו להזמין אתמול בלילה פיצה, ולטרוף כמו משוגעים …
    זה נעים שפתאום החדרים מלאים בילדים …

  325. אירית Says:

    תי, אני לא מוצאת שירים של אבא שלה ביוטיוב. אני יודעת שהוא הקליט די הרבה אבל בקלטות. מישהו באמת צריך לקחת על עצמו פרויקט להעלות את כל השירים הישנים האלה למדיה דיגיטלית. ברח לי הרגע השם של אמא שלה. אם אזכר אחפש אולי בכל זאת יש שירים שלה ביוטיוב.

  326. אביגייל Says:

    אחותי, לימונדה לא, אבל טונות של קפה – זה כן …..
    אני לא אשקוט ולא ארגע עד שאדע מי הציירת …

  327. אירית Says:

    אביגייל, אני מקנאה גם על המרק עם הקניידלך וגם על הצחוקים והגרגורים. שיהיו לכולנו הרבה-הרבה חוויות נעימות וממלאות.

  328. אירית Says:

    אביגייל, צריך להפעיל לחץ פיזי מתון על אילנה. אבל משם לא תבוא הישועה, אילנה היא בונקר מדופלם. אז שלב ב' – להפעיל לחץ פיזי לא מתון על עדידוש. נראה לי שמשם יבוא עזרנו. 🙂 עדידוש פתוח תישבר אם תאיימי עליה בקניידלך. 😀

  329. t Says:

    אז אני סומחת עליך אחותי שאחרי שתפצחי את התעלומה את תגלי גם לנו

  330. אירית Says:

    במקום בטוח יצא לי פתוח. חחחחחחחחחחחח

  331. אביגייל Says:

    אירית, יהיו לנו ! לכולנו !
    קראתי במעלה הדף שמצב רוחך אינו מהמשופרים ?

  332. אירית Says:

    אביגייל, כן. יעבור לי. שום דבר מיוחד. אם לא יהיו ימים של למטה איך נדע ליהנות מהימים של למעלה? צריך את הכול.

  333. t Says:

    אירית ניראה לי שיש לך תלמידה שמשפיעה עליך לרעה

  334. t Says:

    יפה אמרת אירית

  335. אביגייל Says:

    אני יוצאת כאן בקריאה נרגשת לציירת – אנא הזדהי ! ממתי יש כאן סודות בבלוג הזה ???
    אולי זאת קיפי ?

  336. אירית Says:

    תי, אני לא יודעת איך המבטא שלה בלדינו, אבל יש לה קול מדהים.

  337. t Says:

    אני מצתרפת לקריאה של אביגייל

  338. אירית Says:

    הזקנים שרים אחד מי יודע בלדינו

  339. אביגייל Says:

    אירית, אני כבר בשלב שלא איכפת לי שיהיה טוב , ועוד יותר טוב 🙂
    אני מבקשת מכן סליחה ומחילה, חייבת לשים את הראש, מקווה לחזור מחר בכוחות מחודשים …. חיבוק גדול לכן אחיותי, ולהשתמע.

  340. אירית Says:

    אני יצאתי בקריאה הזאת עוד לפניכן. מעתיקניות!

    ולהלן הציטוט של עצמי (איזו יוהרה 🙂 ), שלא תחשבו שאני ממציאה:

    "אביגייל, ידעתי שאת זורחת … משאירים אותנו באפלה.
    ציירת מוכשרת, אנא הזדהי. אנחנו גאים בך ורוצים להביע את אהבתנו."

  341. t Says:

    אירת אני אישית אוהבת את אסתר אופריפ ולא חשוב באזה שפה היא שרה לאסתר אופרים אן את המבתה של היהודיפ הבלקנים אבל יש לה את הניואנסים אחת שגדלה בארץ בקיבוץ הגלויות וספקה מבתרבות

  342. אירית Says:

    לילה טוב אביגייל.
    לילה טוב תי.
    גם אני צריכה לפרוש. אני אמורה להיות על הרגליים ב-10 בבוקר אז זה הזמן לנסות לישון.
    חלומות פז לשתיכן ולכל הוויקניקים. שינה מתוקה. 🙂

  343. אביגייל Says:

    אירית, לא רק עשית את זה לפני, גם עשית זאת בחן רב 🙂 אני במקום הציירת לא הייתי יכולה לעמוד בפנייך !

  344. t Says:

    עופרים היהודים ספגה מהתרבות הלדינו

  345. אביגייל Says:

    10 בבוקר ??????????????

  346. t Says:

    לילה טוב אחיותי הציפורות אני אוד מעת באה לכסות אתכן

  347. t Says:

    עוד

  348. אביגייל Says:

    לילה טוב אחותי תי. יום שפרה מוצלח לנו . ביי ביי .

  349. אירית Says:

    אביגייל, יש לי הרגשה שאנחנו לא "תותחים" מספיק כבדים. אולי נשלח עליה את שפרה …. הציירת שלנו מייד תיכנע 🙂
    ב-10 בבוקר אני צריכה רק להיות ערה כדי לקבל ממישהי נייר שאצטרך להעביר בפקס. חס וחלילה אני לא צריכה לצאת מן הבית בדמדומי שחר אלה של 10 בבוקר, וגם לא אכפת לי שהיא תראה אותי מעופפת. 😀

  350. t Says:

    אירתי ההורים שלי היו שרים את חד גדיה בלדינו ושה נשמע כל כך יפה

  351. אירית Says:

    אביגייל, נבקש משפרה להגיד בשידור ישיר בערוץ 24: ציירת של ויק, אנא הזדהי. או אולי אפילו בת7 קורנפלד תשיר את זה בחרוזים. נראה לי שזה ישכנע אותה.

    לילה טוב לכן יקירותי. שתנעם עליכן שנתכן, ושמחר יהיה לכולנו יום שפרה מקסים.

  352. t Says:

    אחותי מחכות לי אגבי שעות שפרה היום וזה מתחיל בעות פחות מ3 שעות
    לילה טוב אחותי חובוק גדול

  353. אירית Says:

    תי, ניסו פעם ללמד אותי שירים של פסח בלדינו, אבל משהו בי סירב לקלוט. אני כל כך רגילה למנגינות שאיתן גדלתי שממש מפריע לי ששרים את השירים המוכרים האלה בלחן אחר. אני מניחה שרוב האנשים מרגישים כך לגבי שירי פסח. אלה באמת "שירים מבית אבא".

  354. אביגייל Says:

    אירית, מזל שהרגעת אותי … נכנסתי ממש לפאניקה …
    תיתוש, לילה מעולה, אירית – גם וגם.

  355. t Says:

    אגבי=הרבה

    לילה טוב אירית אני באה לכסות אותך ובבקשה להיות מחר יותר רגועה

  356. t Says:

    אירית החד גדיה בלדינו קשה אבל גם בעיברית\ארמית הוא קשה אבל יש שיר מצחיק בלדינו עם המנגינה של מה נישתנה זה שיר קל וקליט באיזדמנות אני ילמד אותך

  357. הדר Says:

    בוקר טוב לכולם

    שיהיה יום מקסים 😛

  358. t Says:

    בוקר טוב חברים יקרים
    בעוד שעה ורבע שפרה תגיש בערוץ 24 16 שעות רצופות
    בוק טוב למשקימות הכום ים עבודה נעים אני שולחת חיבוק גדול עם אנרגית חיוביות
    לילה טוב לציפורות הלילה
    בוקר טוב שפרה יום קל ונעים

  359. t Says:

    בוקר טוב הדרי בהצלחה במיבחן

  360. אורית Says:

    בוקר מצוין לכולם!!!

    מקווה שתעלו כאן עידכונים לטובות העובדים….!

    ראיינו אותה בערוץ 2 לפי מה שהבנתי מאימי, למישהו יצא לראות ??

  361. צביה Says:

    בוקר טוב לכולם
    כמו שנאמר התגעגתי אז באתי
    או טו טו יום שכולו שפרה
    יום שכולו טוב לכם

  362. ארנוס Says:

    בוקר טוב לכולם!
    שפרה הרגע בתראיינה, אמרה שהיא מתקלחת מהר ותגיע בקרוב לאולפן. איזה קול מקסים…

  363. אורית Says:

    וואי איזה כיף !!!!

    יום שכולו שפרה…!

    רק חבל שאני לא בבית ויכולה להנות ממנה כל היום!

    ארנוס היקר, אני סומכת שתדאג לנו להקלטה של מהלך היום …! 😉

  364. t Says:

    בוקר טוב
    אני מוחנהומזומנה לשפרתנו מודגם יותר היה לי משבר שינה אבל עכשיוהיתגברתי עליו ואני ערנית לגמרי 🙂

  365. רמה Says:

    בוקר טוב!
    מחכה ששיפ תגיע כבר לאולפן, שיהיה לכולנו יום שפרתי במיוחד 😛

  366. אורית Says:

    בוקר טוב T יקרה, תשתי קפה ותהיי ערנית – עוד 40 דקות! (יש לך יום ארוך…!);)

    אני אנסה לבדוק עם מהעבודה ניתן לראות את השידור LIVE ככה שאציץ מדי פעם! (כי בעיקרון אסור)

  367. אורית Says:

    מזל טוב , יש מיספור להודעות , זה חדש , נכון ? זה לא היה קודם?

    גם לכם יש האטה בבלוג?

    רמה , בוקר שפרתי מצוין!!

  368. t Says:

    ארנוס בוקר טוב יש אפשאות לבטל לי את ההידקון של הבלוג לאימייל? זה משגעה אותי מציף לי את האימייל

  369. t Says:

    בוקר טוב אורית ורמה יקרות שיהיה לכן יום שיפ נעים 🙂
    אני עכשיו עים נס קפה ומרגישה ערנית 🙂

  370. michal Says:

    בוקר טוב

    שפרה התראיינה בתוכנית הבוקר. הייתה מקסימה. סיפרה כי היא עובדת הרבה על כמה פרוייקטים, בינתיים הם סודיים.
    אגב, היא מסמסת לדודי ומקווה שינצח

  371. אוריתי Says:

    בוקר טוב כולם,
    הבוקר התעוררתי, פתחתי כהרגלי תוכנית הבוקר בערוץ 2 ונזכרתי שמישהי אמרה פה אתמול בבלוג שנראה לה ששפרה תהיה בתוכנית הבוקר.
    והנה, אכן, שפרה התראיינה. אומנם נראתה הרבה פחות יפה מכפי שנראתה במפגש, היתה עם שיער אסוף ומשקפיים , היא לא היתה באולפן, אבל עדיין שפרה.
    איזה בוקר כיפי.

  372. אוריתי Says:

    תיתוש, אני חושבת שאת צריכה להוריד את הX מהקוביה למטה- ליד השלח תגובה יש קוביה עם שלחו לי עדכונים… אולי זו הבעיה.

  373. t Says:

    בוקר טוב מיכל ואוריתי אני היתי המישהיא שאמרה ששפרה תהיה באולפן אבל אוריתי אני הגיבורה הגדולה נכנעתי לשינה בדיות בזמן ששפרתנו התרעינה 😥 היתי צריכה לשמועה לעצתך אתמול בלילה 😥

  374. רמה Says:

    תודה אוריתי גם לך 🙂
    רק עוד 20 דקות…

  375. רמה Says:

    -אורית…

  376. רמה Says:

    לא נורא תיתוש יקירתי יש לנו את שפרה ל14 שעות רצופות!
    חיבוק גדולל

  377. רוני Says:

    בוקר טוב
    קישור לשידוhttp://www.mako.co.il/music-24/24new-24Live/Forum-fea6cbe4f32df11004.htmר אינטרנטי

  378. t Says:

    אוריתי היתה לי הקוביה לפני שעשיתי את הוי לההברה לאימייל אחר כך הקוביה נהלמה וכתוב לי משהו באנגלית

    You are subscribed to this post. See comment notification emails to unsubscribe

  379. רוני Says:

    בוקר טוב
    קישור לשידור אינטרנטי
    http://www.mako.co.il/music-24/24new-24Live/Forum-fea6cbe4f32df11004.htm

  380. t Says:

    חיבוק גדול גם לך רמה יקרה 🙂

  381. t Says:

    בוקר טוב רוני תודה על הקישור ל24

  382. t Says:

    מישהו יכול לתרגם לי
    You are subscribed to this post. See comment notification emails to unsubscribe

  383. t Says:

    כבר אאחרי 10 ושפרה לא הגיעה לאולפן

  384. t Says:

    יו הינה שפרה רוכבת על קוקקינט חשמלי

  385. ירין. Says:

    אין עליה היא פשוט מהממת.
    יותר מאוחר תקבלו דיווח הישר משם.

  386. דרומית Says:

    בוקר טוב
    שפרה כרגע הייתה בטלוויזיה
    יפיפיה ברמות, לבשה חולצה כחולה וט'יץ אדום
    הגיעה ברכיבה על אופניים חשמלים בצבע צהוב (עירבוב צבעים ססגוני), לאולפן השקוף.
    אני מאוד אוהבת כשהיא מתלבשת זרוקי ועירבובי.

    שאלה
    ידוע אם כמה מחברה יהיו היום?
    החברים המא הגדול?

  387. ארנוס Says:

    עדיין לא ראיתי כלום אבל הקליטו לי…
    טי, ההודעה שאת מקבלת פירושה שאת יכולה לבטל את ה"מנוי" לעדכונים דרך ההודעות שאת מקבלת. כשתקבלי הודעה נוספת על עדכון הבלוג תחפשי למטה בהודעה, אמור להיות שם קישור כלשהו שלוחצים עליו כדי לבטל את המנוי ואז זה לא ישלח לך למייל עדכונים.

  388. דרומית Says:

    טי בוקר טוב
    למה הכוונה יש מיספור?
    אני לא רואה שבתגובות יש מיספור

  389. אורית Says:

    אוףףףף!

    אני לא מצליחה לראות בעבודה (מופיע לי מסך כחול)

    דרומית , ידוע שלאון יהיה באולפן בסביבות 21.00 ובת שבע אחותה ב- 16.30

  390. t Says:

    בוקר טוב דרומית לי אין מיספור
    אורית גם מהבית יש מסך כחול כניראה תקלה אצלהם

  391. t Says:

    אירית הכוונה שבטינטרנט יש מסך כחול בטלויזיה רואים רגיל

  392. t Says:

    אוףףףףףף אורית

  393. רוני Says:

    תי, תהני משפרה
    הנה תרגום להודעה שאת מקבלת:

    "נרשמת לקבלת הודעות או תגובות מרשימת דיוור או קבוצות דיון בפוסט הזה,
    ראי הודעת E-mail לביטול ההרשמה לנ"ל "

  394. t Says:

    תודה ארנוס הבעיה שזה באנגלית

  395. t Says:

    תודה רוני

  396. אורית Says:

    וואי הצלחתי לראות באינטרנט – היא נראת מדהיםםםםם!

    אין לי מילים!

  397. ארנוס Says:

    גם לי יש מסך כחול באינטרנט…

  398. רמה Says:

    ירינוש תעשי חיים ותמסרי לשפרה המון אהבה מאיתנו 🙂

  399. t Says:

    הזה יופי אפשר לראות באינטרנט גם בזמן פרסומות

  400. t Says:

    כדיילכם לראות את שפרה באינטרנט בזמן הפרסומות כשהם לא בשידור

  401. ארנוס Says:

    וואו היא מהפנטת…

  402. t Says:

    ארנוס ראיתה אתשפרה בזמן פרסומות כשישבה לבד?

  403. ארנוס Says:

    כן, אני גם מקליט מהאינטרנט ולא מהטלוויזיה. כרגע יש בעיה עם הקבצים, הם גדולים ואין לי איךלחתוך אותם, ובנוסף גם אי אפשר להריץ אותם קדימה ואחורה. נראה בסוף היום מה אפשר לעשות.

    אבל אין ויכוח שהיא יפהפיה ברמות על.

  404. עדידוש Says:

    בוקר טוב לכולם 😛
    תענוג להתעורר וישר לראות ולשמוע את שפרה 🙂
    ממש ממש מתאים לה להיות בעמדת המראיינת…
    משמרת הלילה היתה פעילה מאוד הלילה – שאפו!
    תיתוש, איך את מחזיקה מעמד?

  405. רוני Says:

    עדידוש, יופי של פוסט 🙂

  406. עדידוש Says:

    היי רוני, אני רק המבצעת…נעזרתי באחרים שלהם מגיע הקרדיט!
    עבודת צוות היא שם המשחק 😛 8)
    חייבת לזוז, ביי!

  407. אוריתי Says:

    איזה מעצבן, אני בעבודה ולא יכולה לראות, בנוסף אני לא יכולה לצאת היום מוקדם כי איחרתי בבוקר (רשמתי את הקטנה לתיכון), נראה מתי אוכל לברוח.
    כיף לכל מי שיכול לראות בלי הפרעה כל היום.

  408. אילנה Says:

    בוקר טוב חברים יקרים

    אני מבואסת שאיני מצליחה לצפות בעבודה,כנראה שיש איזו חסימה,אני רואה תמונה אחת ומיד השידור מופסק 😦

    בהצלחה גדולה לשפרה!!!!

  409. אוריתי Says:

    אילנה אנחנו באותו מצב, תתנחמי בזה שנראה בערב.
    יום נעים.

  410. ארנוס Says:

    היא הורידה נעליים כמו במפגש! איזו מקסימה!

  411. t Says:

    צהריים טובים
    עדידוש תמיד כיף עם אחיותי הציפורות בבוקר היתמותתי מעיפות את הבוקר טוב כתבתי תוך כדי שהיתי נירדמת על המיקלדת וביגלל זה יצה מבולבל נירדמתי על כל מיה שכתבתי 🙂

  412. ארנוס Says:

    הנה התמונה

  413. t Says:

    אילנה ואוריתי ליבי איתכן שאתן מפסידות שעות שפרה אני מקווה שארנוס יצליח לחתוך ולעלות לרשת

  414. אילנה Says:

    אוריתי יקרה,אכן מתנחמת שאצפה בערב ו…שארנוס יעלה לכאן קטעים למבואסים שלא יכולים לצפות.

    המשך יום מהנה לכולם,תהנו מהצפיה .

  415. t Says:

    מי ראה את השיר ששפרה קראה מתחילת השידור שלה חחחחח אני לא יודעת אך אי הצליחה לקרוא בלי להסמיק 😳

  416. אוריתי Says:

    ארנוס,תודה על התמונות, אני במשרד ופה אני יכולה לראות אותן, איזה כיף, לפחות זה.
    תספרו על מה היא מדברת עם קובי אריאלי.

  417. t Says:

    ארנוס תודה על התמונה

  418. t Says:

    חחחחח שפרה שולחת למישהו אנרגיות חיוביות וחיבוקים בדיוק כמו שאנחנו שולחים בבלוג אתם חושבים שהיא אולי בכל זאת היתה קוראת בבלוג? 🙂

  419. ארנוס Says:

    עכשיו שמתי לב שיש לה לק שחור מהמם ברגליים.

  420. ארנוס Says:

    עכשיו שיפי רקדה קצת, ויש להם הפסקה של 7 דקות…

  421. ארנוס Says:

    איזו מותק, תראו איך היא יושבת. עכשיו נתנו לה כיפכף…

  422. דרומית Says:

    תגידו הבחורה הזאת אמיתית?
    היופי הזה מתפרץ מהמסך.
    המצלמה מאוהבת בה

    בבקשה
    שמישהו ישים קישור לאינטרנט,אני רוצה לראות גם כשיש פרסומות.

    טי
    מה שפרה קראה? שיר? של מי?

    הלך עלי היום, לא מצליחה להתרכז בעבודה

    שפרה מזכירה לי את שלגיה
    צבעי הבגדים שהיא לובשת זה הצבעים ששלגיה מצובעת בהם.

    ושהקובי הזה ישתוק קצת
    הוא מנסה לקחת לך את הפוקוס
    לא יעזור לו, המצלמה מאוהבת בשפרההההההההההההההההההההההההההה

  423. ארנוס Says:

    זה הלינק לצפיה ישירה (תפתחי מדיה פלייר, ותדביקי את הקישור בתוך תפריט – קובץ – פתיחת כתובת URL). הנה הקישור:

    http://bartltd-mako-live2.wm.llnwd.net/bartltd_mako_live2

  424. אילנה Says:

    תי,שפרה קיבלה את האנרגיות ששלחנו לה,במפגש שאלה אם אנו ממשיכות לשלוח 🙂

    מנצלת את הזמן והעיתוי ,שולחת לשפרה חופנים של אנרגיות חיוביות שתצליח בכל מעשיה ובכל התחומים.

  425. דרומית Says:

    תודה ארנוס
    עכשיו אני רואנ בלייב
    שפרה אכלה טוסטית
    ונוזפת בקובי שהוא מעשן
    אווירה חופשית ומשוחררת
    זאת שפרה של האח הגדול
    הניצנוץ בעיניים יכולים להאיר את השמיים

  426. t Says:

    חחחחח אילנה אזה חמודה שפרתנו היא שולחת הלעה את האנרגיות 🙂
    אני מצתרפת אליך ושולחת לשפרה גם חופנים של אנרגיות חיוביות מגיעה לה 🙂

  427. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    שלום לכם,

    כאשר ראיתי את תמונת הפוסט החדש, לרגע ליבי החסיר פעימה ,לסתי נפערה עיני
    נפקחו וזינקו החוצה8O באותה הפוזיציה נשארתי כמה שניות טובות, עד שהבנתי שאם אשאר במימיקה המוZרה הזו, אגנוב לשימי תבורי את הסימן המסחרי שלו (העיניים)
    ואקרא לעד "קיפי תבורי" . עצם הרעיון מייד הסדיר לי נשימה והבעה.
    מפה אני קוראת לצייר\ת אנא לא לעשות לי שוב התקף שימי 😛

    ארנוס יקר,
    אין צורך לחלק את הסרט לחלקים, אפשר בעזרת תוכנה לכווץ כל סרט
    של כמה ג'יגה לסרט של 700- 600 מגה בקלות. תדבר איתי ואסביר לך איך.

  428. אוריתי Says:

    ארנוס, תודה על הלינק, אני יכולה בעזרתו לראות.
    תיתוש, איזה שיר שפרה הקריאה בהתחלה?

  429. t Says:

    חחחחחחחחחח קיפי הצחקת אותי עד דמעות עם ההשוואה לשימי תבורי 😛
    אני מקווה שאת לא אכולת קינאה ששוב יש לנו שתיי כלבות בבלוג? 😛

  430. ארנוס Says:

    קיפי זה גם ככה יהיה מחולק, התוכנה שמקליטה את זה נקטעת מפעם לפעם אז יהיו הרבה קבצים "קטנים" יחסית שכל אחד בערך 100 מגה…
    אני מכיר תוכנות שמחלקות אבל זה פורמט ASF ואין תוכנה שיודעת להתעסק איתו בצור יעילה (virtualdub מתרסקת לי כל הזמן ו-easy video splitter עדיין לא יודעת לעבוד עם הפורמט הזה)…

  431. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    להפך תיתוש, אני בעד להפוך את הבלוג לגן חיות הוירטואלי הראשון 😉

  432. ארנוס Says:

    שיפ שמה משקפי שמש לכמה שניות ורקדה… היא ממש פאם פטאל עם המשקפיים האלה. כל כך יפה.

  433. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    ארנוס, באיזה פורמט יוצא הסרט?
    ולמה לא לאחד את כל הקטעים לקובץ אחד ורק אז לכווץ אותם לאותו פורמט כסרט אחד?

  434. t Says:

    אורית אני לא יגיד בבלוג אבל זה על אישה זולה וזה מתחיל בשר……… והמילה הזאת חזרה על עצמה רוב השיר קובי אריאלי סתם את האוזניים וגם אני 😳

  435. עדידוש Says:

    קיפוש, התאור שלך גרם לי להחסיר פעימה…סליחה על הבלבול שגרמתי לך 😉
    שיהיה המשך יום טוב לכולם 😛

  436. אורית Says:

    ארנוס, איזה כיף שאתה מפנק אותנו בתמונות אונליין!!!

  437. קיפי42 כלבה בהפרעה Says:

    עדידוש, איזה מזל שיש לי אותך להזכיר לי שיש לי לב 😉

  438. אוריתי Says:

    אנשים,
    היום אתם משעשעים במיוחד!
    תודות ללינק של ארנוס אני רואה את השידור, אומנם לא שומעת וגם לא כל הזמן כי אני גם עובדת אבל בכל זאת כיף.
    יתכן וראיתי בצד את מר קופרמן הגדול, או שסתם נדמה היה לי?

  439. אירית Says:

    מי שרוצה שייבחר השיר ששפרה ביקשה לשמוע: הכחול האפור הזה של סיון שביט, צריך לשלוח מסרון עם ההודעה קרב רווח 2 למספר 2400.

  440. אירית Says:

    שלום לכולם. באתי רק כדי ללכת אבל אני אומרת שלום ל כ ו ל כ ם. 🙂

    קיפי, ואת עוד מנסה לספר לנו שאת לא מצחיקה? התיאור שלך פעורת פה ודמוית שימי שפך אותי על הרצפה. מרוב צחוק התחלתי לנבוח.

  441. ארנוס Says:

    קיפי, זה יוצא קובץ מסוג ASF. אני גם לא יודע איך לאחד, האמת שעם וידאו יוצא לי פחות לעבוד… איזה תוכנה מאחדת קבצי ASF ?

  442. ארנוס Says:

    חיוך ממיס…

  443. אוריתי Says:

    קיפי תבורי,
    בגללך עוד יעיפו אותי מהעבודה, ואת יודעת שהמצב היום לא משהו,
    זה לא מקצועי להתגלגל מצחוק כך סתם באמצע היום ללא סיבה ניראת לעין.

  444. t Says:

    היי אירית יסמין לוי תתארח באולפן יותר מאוחר

  445. t Says:

    אוריתי את מקירה את יסנין לוי?

  446. ארנוס Says:

    זהו, אפשר רשמית לפטר את כל הדוגמניות/מגישות, הן לא יכולות להתחרות עם שפרה שלנו. תראו איזה חיוך!!!!!

  447. ארנוס Says:

    עכשיו רק שומעים קול בלי תמונה, שיפ אמרה שהולכים להביא להם סביצ'ה (והיא אוהבת).

  448. t Says:

    ארנוס תודה על כל התמונות אני מורידה אותם למחשב שלי

  449. הדר Says:

    שלום לכולם 😛

  450. אירית Says:

    זה השיר ששפרה בחרה.

    מי שרוצה שהשיר ייבחר ישלח מסרון עם המילים "קרב" ואחרי זה רווח ו-"2" למספר 2400.

    תי, ראיתי שיסמין לוי תופיע. יכול להיות נחמד. אני מחכה בעיקר ללאון וגם לשמוע לפחות פעם אחת את בת7 קורנפלד.

  451. t Says:

    לסמס לשיר של שפרה היא מפגרת אחרי קובי אריאלי

  452. ארנוס Says:

    איזו מתוקה, שיפ אומרת – "תתחילו להצביע, אני רגילה לאחוזים יותר גבוהים מזה". בשביל הזכיה שלה לא היתה לנו בעיה להשקיע, אבל בשביל שיר יש פחות התגייסות…

  453. ארנוס Says:

    עכשיו אמרו ששתי האחיות יגיעו!
    אנחנו הולכים לקבל איחוד של כל שלוש הקורנפלדיות!

  454. t Says:

    אירית הם דברו עכשיו על האחיות של שפרה וכנראה בת שבע תופיעה עוד מאט
    ליאון יהיה 9 בערב

  455. t Says:

    היי הדרי אך היה המבחן?

  456. אורית Says:

    אני מידי פעם מפעילה את ערוץ 24 בעבודה – (בכל זאת אני בעבודה….), כמה התגעגעתי לצחוק , לחיוך ובכלל לזמן הלא מוגבל של כמה דק' !

  457. t Says:

    ארנוס הבלוג מאוד כבד בקושי אני מצליחה שלשוח תגובה וגם הריענון איטי

  458. t Says:

    חחחחחח אורית נכון אני מלאת היתרגשות מהצפיה בשפרה

  459. הדר Says:

    היי תיתוש היה מעולה 😛
    (אני מקווה שהציון יהיה בהתאם להרגשה )

    איזה חמודה שפרה ב24..!!!!!

  460. אורית Says:

    הדרוש, איזה יופי, שמחה לשמוע שהלך טוב!

  461. זיו Says:

    שלום לכולם.
    ארנוס- היידי קלום יכולה לצאת לפנסיה,בר רפאלי לפרוש בשיא.

  462. הדר Says:

    תודה אורית 🙂

  463. t Says:

    הדרי אם הרגשת שהיהמעולה אז גם הציון יהיה בהתאם

  464. t Says:

    היי זיו היתגעגעתי מה שלומך? כולם יכולים לצאת לפנסיה שפרה שמה את כולם בכיס הקטן 🙂

  465. הדר Says:

    טוב חברים אני הלכתי לאכול…

    שיהיה המשך יום מהנה 😛

  466. t Says:

    בתאבון הדרי

  467. t Says:

    בבקשה לסמס לשפרה כמו בימום הטובים קובי אריאלי מסטלבת על שפרתנו שיש לה מיעות אסמסים

  468. ארנוס Says:

    פתחתי פוסט חדש –

    https://viksfriends.wordpress.com/2009/03/31

סגור לתגובות.


